کتاب

«مهارت‌های پیش از دبستان» به چاپ ششم رسید

مجموعه کامل آموزش «مهارت‌های پیش از دبستان» نوشته آزیتا محمودپور با هدف آموزش مهارت‌های ضروری کودکان که باید قبل از دبستان بدانند از طرف انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش روابط عمومی انتشارات مدرسه؛ عمده‌ترین هدف آموزش در دوره پیش از دبستان آماده کردن کودکان برای ورود به دبستان است. آموزش مهارت‌های اجتماعی ، مهارت‌های خودیاری، اطلاعات عمومی، مهارت‌های ظریف، مهارت‌های نوشتن و….از جمله مواردی هستند که کودک باید قبل از این که وارد مدرسه شده و تحت آموزش‌های مدرسه قرار بگیرد در این مرحله بیاموزد. این آموزش‌ها اصولاً توسط مربیان مهد کودک و والدین در منزل به کودکان آموزش داده می‌شود. اما برخی موارد نداشتن الگوی مناسب و عدم آشنایی با اصول روانشناسی، رابطه آنها را با کودک و خانواده دچار مشکل می‌کند. بنابراین آنچه ضروری است مربیان، والدین و آموزگاران باید آموزش دقیقی روی این مهارت‌ها داشته باشند. لذا کتاب مجموعه کامل « مهارت‌های پیش از دبستان» همراه با تمریناتی در زمینه‌ی تقویت حافظه، تقویت دقت و توجه ، تقویت سرعت عمل، تقویت هماهنگی چشم و دست و… کمک می‌کند تا تمامی کودکان قبل از دبستان مهارت‌های پیش نیاز را فرا بگیرند.

کتاب «مهارت‌های پیش از دبستان» در ۱۰۸ صفحه مصور و رنگی و با قیمت ۶۰۰۰۰ تومان در فروشگاه‌های سراسرکشور و فروشگاه مجازی انتشارات مدرسهenma.ir در دسترس مخاطبان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *