نمایشگاه کتاب

شانزدهمین دوره نمایشگاه تخصصی کتاب آموزش و پرورش آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد

شانزدهمین دوره نمایشگاه تخصصی کتاب آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با رویکرد توسعه و ارتقاء سرانه کتابخوانی و سرانه مطالعه دانش آموزان توسط معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و با همکاری انتشارات مدرسه در تبریز آغازبه کار کرد.

این نمایشگاه تخصصی یکشنبه بیست و سوم بهمن ماه با همکاری انتشارات مدرسه  و با استفاده از تولیدات مورد تایید ناشران در طرح سامان‌بخشی منابع آموزشی و تربیتی رشد، در سالن ورزشی دبیرستان شمس تبریزی ناحیه سه تبریز افتتاح شد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل در مراسم افتتاح، توسعه و ارتقاء سرانه کتابخوانی و سرانه مطالعه دانش آموزان را از اهداف این نمایشگاه عنوان کرد. پناه علی حسین زاده ادامه داد: تعداد بیش از ۷۵۰ عنوان کتاب به صورت حضوری و بیش از ۲۰۰۰ عنوان  به صورت غیر حضوری در نمایشگاه ارائه شده است. وی ادامه داد:  تعداد بیش از ۸ هزار جلد کتاب حضوری و تعداد بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب به صورت غیر حضوری در شانزدهمین نمایشگاه کتاب عرضه می شود.

گفتنی است نمایشگاه از ۲۳ بهمن لغایت ۶ اسفند برای بازدید دانش آموزان مدارس نواحی و مناطق دایر می باشد. همزمان با نمایشگاه حضوری، نمایشگاه مجازی کتاب نیز برای ادارات آموزش و پرو.رش مناطق و نواحی تابعه استان در حال برگزاری است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *